Pages

14 Mayıs 2013 Salı

Albüm Önerisi : DEMI | Demi Lovato

  

 İdollerimden biri olan Demi Lovato'nun yepyeni 4.albumü geçen hafta yayınlandı.Bugün Türkiye'de ve yarın tüm dünyada satışa sunulacak.İlk albüm önerisi yazımda onun albümünü seçtim çünkü hem şarkılar daha taze taze,yeni yayınlandı hemde gerçekten uzun zamandan sonra doğru düzgün şarkılar dinledim.Müziğin değerini bir kez daha anladım.Kendime geldim resmen. :D Ve bunları sizle paylaşmamak olmazdı.
   Demi,20 yaşında olmasına rağmen çok yetenekli.Disney'den ünlenmesine rağmen onlarla yollarını ayırdıktan sonra daha da kendini geliştirdi.Bu albumü çıkmadan önce favorin hangisi diye sorsalar "Here We Go Again" derdim ama DEMI albumü şuan her şeyi solladı. 
       "DEMI" bir çok duyguyu barındıran bir album. Lovato, anlatmadıklarını,daha önce söylemediklerini şarkılarında yansıtmış.O yüzden şarkılar çok bağımlayıcı olmuş.14 şarkıya aşık olmaya hazır olun !


1-

Demi Lovato - Heart Attack (Official Video)

Pop-rock tarzında.Aşık olmanın sonuçlarından bahsetmiş.Ve gerçekten sesini bu şarkısında inanılmaz güzel kullanmış.Bu şarkının canlısını bi Demi bi Kelly Clarkson bi de Christina Aguilera söyleyebilir bence.Ayrıca ilk single'ı ve klibide yayınlamış durumda.

2-

Demi Lovato - Made in the USA (Audio)

  Pop tarzında. Ve bu şarkıdaki seside müthiş. Eğlenceli bir şarkı. Adından da belli zaten.İkinci single'ı ve yazın klibi yayınlanması bekleniyor.

3-

Demi Lovato - Without the Love (Audio)

Şarkı çok anlamlı. Aşk olmadan nelerin olabileceği hakkında bir şarkı.Ve müziği çok hoşuma gitti.Tam slow değil ama dans ettirecek bir şarkı da değil.Tam hayal kurmalık bir şarkı. :D

4-

Demi Lovato - Neon Lights (Audio)

Yerinizde zıp zıp duramayacağınız bir şarkı.R&B-Pop ve Rihanna,Chris Brown tarzında bir şarkı olmuş.Yazın bomba yaratacak bir şarkı kesinlikle.

5-

Demi Lovato - Two Pieces (Audio)

Albumü indirdiğimde ilk dinlediğim şarkıydı.Çünkü adını sık sık görüyordum ve aşırı merak etmiştim.Merak etmeme değmiş.En çok hoşuma giden buydu.Şarkının sözleri hikaye tarzında ama sizi alıp uzak diyarlara götürecek bir şarkı.Benden söylemesi. :D

6-

Demi Lovato - Nightingale (Audio)

 Çok çok farklı ve harika bir şarkı olmuş.İnsanın içi cıvıl cıvıl oluyor.Adından da belli "Bülbül" ediyor. :D

7-

Demi Lovato - In Case (Audio)

Piano eşliğinde söylenmiş bir slow şarkı.Durgun zamanlarda ilaç gibi gelecek bir şarkı.Bayıldım !

8-

Demi Lovato - Really Don't Care (Audio) ft. Cher Lloyd

Cher Llyod ile düet yapılmış müthiş bir şarkı.Dinlerken çok eğleniyorum.Böyle ayağa kalkıp durmadan dans edesi geliyor insanın.Cher'in bölümündeki rap'i ise ezberlemek çok eğlenceliydi.Şarkı adeta "Kızların Gücü!" diye bağırıyor. :D


9-

Demi Lovato - Fire Starter (Audio)

Şarkı her zaman her yerde dinlenebilecek tarzda.Albumün göz bebeklerinden biri.

10-

Demi Lovato - Something That We're Not (Audio)

Çok çok eğlenceli bir ritmi,müziği var.İçlerinden en eğlencelisi bile diyebilirim.Hiç bıkmadan dinlenebilecek şarkılarım arasında. :D

11-

Demi Lovato - Never Been Hurt (Audio)

Adeta "Kelly Clarkson tarzındayım" diyor.Ki zaten şarkıyı yazan daha önce Kelly'nin Stronger şarkısını yazmış kişi ve bu şarkı için "Stronger'ın devamı niteliğinde " demişti.Haklılar.Kesinlikle öyle.Demi'nin sesine bir kere daha hayran kaldım.Dinlemeden geçmeyin. :D

12-

Demi Lovato - Shouldn't Come Back (Audio)

Slow şarkıları içinde en bağımlısı olduğum buydu.Beni alıp bambaşka bir dünyaya götürüyor bu şarkı.Öyle duygulu ve içten söylemiş ki... Kesinlikle dinleyin !

13- 

Demi Lovato - Warrior (Audio)

Demi artık "Ben bir savaşçıyım" diyor.Albumün kalbi diyebiliriz bu şarkı için.Çünkü bir önceki albumündeki Skyscraper şarkısının devam niteliğinde ve Lovato'yu bilenler bu şarkılar onun güç kaynağı.Lovaticlerin marşı gibi.Sabırsızlıkla beklediğimize değmiş.

14-

Demi Lovato - I hate you, Don't leave me Lyrics

Gitar eşliğinde söylenen slow bir şarkı.Diğerlerini aratmayan bir bağımlılık şarkısı.



        Albumü dinledikçe dinleyesim geliyor.En kısa zamanda dinlemenizi tavsiye ediyorum.Bende bağımlılık yaptı.Bu yazıyı hazırlarken arka planımda bilin bakalım ne çalıyor ? Never Been Hurt !!! Başlangıç şarkınız bu olsun. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder