Pages

27 Haziran 2013 Perşembe

Albüm Önerisi : P!nk - The Truth About Love



 

2012'nin en en en iyi albümü diyebileceğim ve Eylül ayından beri hala sıkılmadan dinlediğim bir albüm olan The Truth About Love'ı size önermek istedim.
  Bu aralar etrafımda çok sık P!nk dinleyen insanlarla karşılaşıyorum. Bunun nedeni ise yeni albümünden yayınladığı birbirinden özel,bağımlayıcı single'ları. Neyseki ben radyolarda keşfetmek için beklemedim ve albüm çıkar çıkmaz hepsini tek tek değerlendirdim. P!nk'in geri dönüşümü bu albümle muhteşem olduğu belli oluyor.


Bazı şarkılar vardır sadece çıktığı zaman belli bir zaman dinlenip,unutulanlardır.Ki bunlar genellikle dans müzikleri oluyor. İlkten insanı coşturuyor,eğlendiriyor. Sözleri saçma sapan oluyor ama müziği ilgi çekici olduğu için gündemin şarkısı oluyor. Ama sonra değeri kayboluyor. Ama bazı şarkılar var ki... Sanki kendi hayat hikayenizi,hayallerinizi ve düşüncelerinizi dinliyormuşsunuz gibi hisler veriyor. İşte bunlar hiçbir zaman unutulmayan,her bir zorlukta sığındığınız şarkılar. Bunlar,sözlerinde hayatın içinden izler taşıyan ve bizim üstemizde kocaman bir etki yaratan şarkılar...

P!nk'in albümü aynen bu durumda. O yüzden favorilerim arasında. Şarkıların sözleri birbirinden etkileyici,iz bırakıcı. Albüme detaylı baktığınız zaman zaten şarkıların hepsinin P!nk'in yazdığını öğrenmiş olucaksınız. 

P!nk'i ilk "So What" şarkısıyla tanıdım.O müthiş sesi ve şarkılarıyla beni kendine bağladı ve favori şarkıcılarımdan biri oldu. Dönüşüm Serisi'ni okurkende "U+Ur Hand" şarkısını dinleme fırsatı bulmuştum.


Bu albümde şu şarkı favorim diyebileceğim şarkı yok çünkü hepsi favorim.Seçimi size kalmış.İyi dinlemeler.

Just Give Me a Reason (Nate Ruess ile düet)
True Love (Lily Allen ile düet)
Here Comes the Weekend  (Eminem ile düet)

Canlı performanslarını izlemeden olmaz ! Umarım bir gün İstanbul'da muhteşem bir konserini izleme fırsatı bulurum. :D

Sevgiler,öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder