Pages

15 Haziran 2013 Cumartesi

Hayatın İçinden Replikler


 
Yaşamamın %80'i film izleyerek,kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiyor. ( Diğer %18si ise yemek yemek,uyumak,arada ders çalışmak. %2si ise sosyal hayatımı geliştirme çabaları.) Bu yüzden sayamadığım kadar film izlemişimdir.Kendimi bildim bileli habire bir şeyler izliyorum zaten.Ailemde çok film seyreden bir tiptir.Özellikle annemle her fırsatta korku filmi izleriz.Ama genel olarak her türden film izleyebilirim.

    Yazıya böyle kendi bilgilerimle başladım ama amacım film replikleri paylaşmak.Filmleri boş zamanımı doldursun,beni eğlendirsin diye de izlerim elbette ama genellikle o filmler bana yol gösterir.Bazılarında öyle çok anlamlı replikler,alıntılar oluyor ki... Vay be diyorum,resmen düşündüklerimi yansıtmış bu replik. O yüzden favorilerimden bir kaçını paylaşmak istedim. Ve sanırım ilerde bu replikleri bir kağıda geçirip,gözümün önündeki bir yere asacağım. Hayatın gerçekleriyle yüzleşmek gerek,değil mi ?

İşte başlıyoruz !

"Dünya,biz çok uzakları göremeyelim diye yuvarlak yapılmış." (Benim Afrikam)

"Mutluluk sadece paylaşıldığında gerçektir." (Özgürlük Yolu)

      


"Bazen doğru olanı yapmak için, en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir.Hayallerimizden bile." (Örümcek Adam 2)

"Sevdiğin tek kişiyle olamadığında,seni seven tek kişiyle kalabilir misin ? (Alacakaranlık  2 - Yeni Ay)

"Mutlu sonlar,sadece bitmemiş hikayelerde olur." (Bay ve Bayan Smith)


 "Hayallere bağlanmak ve yaşamayı unutmak iyi değildir." (Harry Potter ve Felsefe Taşı)

"Birisiyle mühürlenmek onu gördüğünde her şeyin değişmesi gibidir.Bir anda seni gezegene bağlayan şey yer çekimi değil, o olur." (Alacakaranlık 3 - Tutulma)

"İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır. (Alice Harikalar Diyarı)


"Birine karar vermek,diğerini kaybetmektir." (O Kadın)

"İçindeyken rüyalar gerçek gibidirler ama uyandığımız da bir gariplik olduğunun farkına varırız." (Başlangıç)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder