Pages

30 Temmuz 2013 Salı

Ding Ding : Yazın İzlenilmesi Gereken Filmler !


   Bu yazıyı daha önce yazmalıydım diye kendi kendime söylenirken "hiçbir şey geç değildir" diyerek klavyenin üzerinde parmaklarım yine dans etmeye başladı. :D
Geçen sene yaz tatilimde filmlerle kafayı yemiştim. Gündüz Harry Potter, gece romantik komedi,aksiyon,korku filmi falan... Yeni giren filmlerden tutun çok eski filmlere kadar milyon tane film izlemişimdir. (Tabii sonra göz tansiyonum fırlayınca elveda filmler demek zorunda kaldım.)
Bir de önerilen şeyler daha çok dikkatimi çeker. O yüzden çevremde veya bloglarda önerilen her türlü filmi,kitabı,müziği dikkate alırım. Eh, ben bu öneri işinden hoşlanıyorsam benim gibiler de vardır diyerek bu yazıyı hazırlamaya koyuldum.
Ya burcumdan ya da kişiliğimden olsa gerek fazla takıntılı bir insanımdır. Her şeyi not ederim. (Yazı aşkım bambaşkadır.) İzlenilecek film ve okunacak kitap listelerim vardır. (Ki çoğu zaman o listeye uymam. Rastgele önüme ne gelirse artık.) Her neyse. İşte o listeden izlediğim bir kaç film isimleri ekliyorum. Bence yazın doya doya izlenilecek filmler. Film önerisi olan varsa hiç çekinmesin. :D


Beastly ( Fantastik-Romantik. Alex Pettyfer için izlenir.Kitaptan uyarlama.)


Spiderman Serisi (Aksiyon-Fantastik-Macera. Uçmaya hazırım derseniz, Tobey'le 3 filmlik bir yolculuğa çıkın derim. :D )


Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar ( Romantik Komedi. Filmin oyuncularına hayran olduğum için izlemiştim.Film daha da güzeldi. :D )


Kadın Aklı, Erkek Aklı ( Romantik-Komedi. Gerçek bir komedi diyebilirim. Katherine Heigl ve Gerard Butler favori ikilim.)
Easy A - Adı Çıkmış ( Romantik-Komedi.Emma Stone var işin içinde. Bayılıyorum bu kadına.)


17 Again - 17 Yeniden (Fantastik,Romantik,Komedi,Macera. Ne ararsanız var filmde. Zac Efron ve Sterling Knight gibi Disney taş'ları da var. İzlenilmesi gerekir. )
İyi Günde Kötü Günde ( Romantik-Komedi. İşin içinde Kellan Lutz olunca direk filme dalmıştım. )
The Hangover - Felekten Bir Gece ( Komedi. Eğlencenin son durağı bu film. Bradley Cooper için izlemiştim.Serinin bağımlısı oldum.)


Bağlanmak Yok (Romantik-Komedi. Natalie Portman ve Ashton Kutcher'ı ekipte görünce direk izlemiştim. )


Ben Dört Numara (Fantastik,Bilim Kurgu,Macera,Aksiyon. Alex Pettyfer'a yeniden merhaba deyin. )
Kurt ve Kız (Fantastik,Macera,Romantik. Amanda Seyfried için izlemiştim. Film bitiminde Shiloh Fernandez hayranı olmuştum. İzlenilmesi gereken bir klasik daha. )
Ödül Peşinde (Komedi,Romantik,Macera. Gerard Butler ve Jennifer Aniston var diyorum. )
Başımıza Gelenler (Romantik Komedi. Katherine Heigl'in olduğu her filmi gözü kapalı izleyin derim. )
Aşk Mektupları (Romantik,Drama. Amanda Seyfried'i izlemek... )


Tangled-Karmakarışık (Animasyon. Favori filmlerinden biri. Disney harikası. İzlemedim diyeni görmek istemiyorum. :D )


Now Is Good - Aşk Şimdi (Romantik-Dram. Dakota Fanning varsa her filmi izlerim. Kız Oscar'lık. Filmde beni salya sümük ağlattığı için teşekkürler !)


Not : Bu daha başlangıç. Gelecek yazıda görüşmek üzere !

Sevgiler,öpücükler ; Jane 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder