Pages

21 Eylül 2013 Cumartesi

Film Önerileri : Haftasonların Tadını Çıkarın !


 21 Jump Street -Liseli Polisler- : Aksiyon, Komedi, Suç / Filmi, ilk çıktığı zamanlar izlemiştim. Channing Tatum başrolde olunca yerimde duramadım. :D Aksiyon ve komedinin olduğu her film güzeldir bence. O yüzden bu filmi çok sevdim. 2012'nin en güzel filmlerinden biriydi.

Honey : Drama, Müzikal, Romantik / Step Up serisi bittikten sonra habire müzikal ve dans dolu filmler izlemek isteyebilirsiniz. Honey'de de bol bol dans, eğlence ve aşk var. Jessica Alba'yı bir de dans ederken görün. :D

Maske : Fantastik, Komedi, Macera / Jim Carrey'in eski filmlerinden biri. Eminim ya ismini duymuşsunuzdur ya da mutlaka bir yerlerde fotoğraf, replik falan görmüşsünüzdür. İşin içinde Carrey olunca eğlenmemek, gülmemek imkansız. Mutlaka izleyin derim. :D

Son Durak Serisi : Korku / Bu seriye bayılıyorum ! Bir yaz, sadece korku ve gerilim filmleri izlemiştim. Son Durak'ta izlediğim filmlerden biriydi. Beş filmini de bıkmadan seyrederim. Gerçekten korku ve gerilim severler bu seriyi izlesin. Her filmde konu farklı fakat mantık aynı. Yine de insan izlerken heyecanlanmadan ya da bir gözünü kapatıp, diğer gözüyle korkuyla izlememek mümkün değil. :D

Bir Gün : Dram, Romantik / Bir Gün'ün ilk önce kitabını duydum fakat okumadım. Okuyan bir kaç arkadaşım pek tatmin olmadığı için bende pek ilgilenmedim. Derken, filmi çıktı. Anne Hathaway başrolde olunca, izlenmeye değer buldum. Ve izledim. Çok çok çok etkilenmiştim. O kadar güzel bir filmdi ki... Yeniden izlemeye korkuyorum. Çünkü filmin son sahnesinde canım acımıştı. İçimi burkan, beni hüzünlendiren filmleri ayıla bayıla izlerim ama içimde koca bir boşlukta oluştururlar.
Dear John - Sevgili John : Dram, Romantik / Channing Tatum ve Amanda Seyried başrolde ve ben izlemeyecektim ? Tanrım, bu iki oyuncuya bayılıyorum. Her filmlerini ön yargısız izleyebilirim. Bu filmlerini de izledim. İçimi burkan bir filmdi, yine. Bazen hüzünlendirse de bazende aptal aptal sırıtmama sebep oldu. :D
The Last Song - Son Şarkı : Bir ara Miley Cyrus'ın filmlerine takıntı olmuştum. Bu filmini de o zamanlar izledim. Aslında bu da bir kitaptan uyarlama film. Dear John'ın yazarıyla aynı. Adam nerede hüzünlü, can acıtı konular var hepsini kitap olarak yazmış ve yapımcılarda filme çevirmiş. Film sonunda ağlamadan duramadım. Eğlendiğim sahnelerde vardı. Bkz : Miley ve Liam Hemsworth'ün eğlenceli sahneleri. (Ve film müziklerini çok sevdim.)

Diğerleri : Dram, Gerilim, Korku, Gizem / Sanırım izlediğim ilk korku filmlerinden biri. Bir gün ablamla evde dvd'sini bulunca açıp izledik. Bana bir şeyler oldu sanki. :D İlk izlediğim de fena halde korkmuştum. Sonra her haftasonu bıkmadan izleyince, aslında korkudan çok gizemin ön planda olduğunu farkettim. Yıllar geçse de hala etkisinden çıkamadım filmin. Eh, Nicole Kidman'nın yan etkileri...

Part Of Me - Katy Perry : Belgesel, Dans, Müzikal / Katy Perry'nin hayatını anlatan, belgesel niteliğinde bir film. Açıkçası bu filmi çok merak ediyordum. Dünyaca ünlü, büyük başarılar kazanmış biri olan Katy'nin hayatını çok merak ediyordum. Ve filmi izleyince, gerçekleri anladım. Dünyaca ünlü bile olsa sadece kameralar önündeki mutlu hallerini görüyoruz. Kamera arkasında, yalnız kaldıklarında neler yaşadıklarını kimse bilmiyor. Katy, bu anlarını çok güzel yansıtmış. Zaten kendisini ve müziğini seviyordum, saygı duyuyordum. Şimdi gözümde bambaşka bir Katy Perry var. İzlemenizi öneririm.

Aşkın 500 Günü : Romantik, Komedi, Dram / Zooey Deschanel ve Joseph Gordon-Levitt ikilisine bayılıyorum ! Onları aynı filmde izlemek mükemmeldi. Değişik ve hayatın içinden bir konusu vardı. Bu sefer aşkı, erkeğin gözünden izleyin. Bazı erkekler odun olmayıp, delice sevebiliyorlar. Gerçekten çok anlamlı bir filmdi. O yüzden en sona sakladım. Çünkü bu filmden bol bol replik paylaşmak istiyorum! :D 
Umarım okul dışındaki zamanlarınızı önerdiğim filmlerle değerlendirip, beğenirsiniz. Bir sonraki film önerilerimde görüşmek üzere !!!  :D

Sevgiler, öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder