Pages

9 Nisan 2014 Çarşamba

Cassandra Clare'den Minik İpuçları


Herkese Merhaba!

Geçen gün Twitter'da can sıkıntısından Cassandra Clare'in cevap-soru etkinliğini inceliyordum. Yazar baya soruya cevap vermiş. Hem de, okuyucuların merak ettiği türden sorular. Benim bile ilgimi çekti. :D Normalde yazarın cevapları pek ilgimi çekmezdi. Ama bu sefer minik ipuçları vermiş.

Biliyorsunuz, gelecek ay Ölümcül Oyuncaklar serisinin 6.ve final kitabı olan City of Heavenly Fire yayınlanacak. Yazar da hem seriye dair hem Cehennem Makineleri hakkında hemde gelecekte yazacağı diğer Gölge Avcıları temalı serileri hakkında birkaç bilgi vermiş. Cassie'nin sıkı takipçilerinin ilgisini çeker diye kendimce çevirdim ve toparladım. Bakalım sizde benim gibi cevaplardan tatmin olup, serileri daha çok merak edecek misiniz ? :D Aralar birkaç komik ve eğlenceli soru-cevap da koydum. Yazarın, kendi karakterleri hakkında bazı şeyleri bilmek lazım, değil mi ?

-"Clary, gelecek kitapta önemli birinin ölümü için ağlayacak mı?" Evet. (Yazar daha önce, son kitabın illk bölümlerinde önemli bir karakterin öleceğini söylemişti. Umarım tahmin ettiğim kişi olmaz. Kızıl kafayı parçalayabilirim -.- )

-"Simon'ı seksi buluyor musun ?" Evvvet. Tam benim tipim. Gözlükler, inek...

-"James ve Lucie, Jem,Tessa ve Will'in hikayesini biliyorlar mı ?" Evet, biliyorlar. (James ve Lucie, Tessa ve Will'in çocukları.)

-"Cehennem Makineleri'nin son kitabını yazarken ağladın mı?" Ağladım.

-"Lilith, Benedict Lightwood'un maskeli partisinde yer almıştı, değil mi?" Evet, iyi yakalamışsın! (Lilith, Düşmüş Melekler Şehri'nde karşımıza çıkan en büyük iblis. Benedict Lightwood ise C.Makineleri'nde Gabirel ve Gideon Lightwood'ların babası.)

-"Emma Carstairs, son kitapta Jem'le karşılaşacak mı?" Evettt.  (Emma Carstairs, yazarın yeni serisindeki karakterlerden biri olacak. Bakalım Jem'le nasıl bir bağlantısı olacak.)

-"Tessa'dan ne haber ? Will'i özlüyor mu?" Evet, her zaman. (Yarama tuz basıp, limon sıkmaya devam et kızıl kafa!)

-" Son kitapta Jace&Simon -Jimon- arkadaşlığı olacak mı?" Onlar arkadaşlar. (Umarım onlara dair güzel ve son bir anı buluruz. Birbirlerini yemeden. :D)

-"Jem, Will'i özlüyor mu?" Elbette, her zaman. Bu soruyu sorarak beni ağlatmak mı istiyorsun!!! 

-"Sebastian son kitapta biriyle öpüşüyor mu?" Evet! 

-"Bize Micheal Wayland hakkında bir şeyler söyle." Hmm, son kitapta onunla ilgili birkaç bilgi alabileceksin. (Micheal Wayland, Jace'in babası olarak biliniyordu. Ama karakter hakkında detaylı bilgiye sahip değiliz. Ben de merak etmiyor değilim.)

-" Bize Jace'in son kitapta yaptığı bir şey hakkında bilgi ver." Uçan motosiklet kullanıyor. (Şu meşhur vampirlerin uçan motosikletinden bahsediyor.)

-"Tessa ve Jem, son kitapta görülecek mi?" Evet, ama sana daha fazla spoiler vermeyeceğim.

-"Eşin son kitabı okudu mu?" Ona sesli olarak okudum. Çok etkilendi.

-"Sen de Herondale'lar gibi ördeklerden nefret ediyor musun?" Hayır, onlar cidden çılgın. (Bu soruya baya gülmüştüm. İki seriyi de okuyanlar bilir, Jace ve Will ördeklerden nefret ederler. Will'in ördekler için yazdığı şarkı bile var. :D)

-"Jessa -Jem ve Tessa- ya da Wessa -Will ve Tessa- arasında seçim yap!" Yapamam, hepsini seviyorum.

-"Son kitabın ilk bölümün adını söyler misin?" Yağmur Gibi Düşer

-"Kaç tane Gölge Avcısı serisi yazmayı planlıyorsun ?" Beş! (Bu cevaba 32 diş sırıttım.Her ne kadar yazarın artık durmasını söyleyen okuyucular olsa da ben bol bol yazmasını istiyorum. Bıkmam ki bu serilerden.)

-"Bize Clary hakkında çarpıcı bilgi versen...?" Saçını kendisi kesiyor.

-"Son kitap için Simon hakkında birkaç bilgi ver, lütfen!" Onun için BÜYÜK planlarım var. BÜYÜK.

Şimdilik bu kadar. Serileri okumayanlar için spoiler niteliğinde cevaplar. Ama benim gibi Cassie'nin hayal dünyasına aşık biri için müthiş cevaplar. Merakım giderek artıyor. Blog da şuan Cassandra ağırlıklı ama elimde değil. :D Umarım siz de meraktan çatlamaya başlamışsınızdır. :D:D 

Sevgiler, öpücükler: Jane

1 yorum:

  1. umarım ölen kişi jace değildir..... çünkü bütün acıları o çekiyor

    YanıtlaSil