Pages

1 Ağustos 2014 Cuma

Kitap Yorumu: Belalı Düğün


Geçenlerde ne okusam acaba diye kitaplığımın karşısına geçip, uzun bir süre okunacaklar listesini inceledim. Ve en sonunda Belalı Düğün'e başladım. Blog'da "Hangi Hayal Dünyasındayım" bölümüne fotoğraf eklememe zaman kalmadan kitap bitti. Çerezlik bir kitaptı zaten. Ama işin içinde Travis Maddox olunca dünya durur! Kaslı, dövmeli ve inanılmaz seksi olan bu belalı adamı okumamak olmazdı. Siz hala Travis Maddox'la tanışmadınız mı ?

Bu kitap aslında Tatlı Bela ve Ayaklı Bela kitaplarındaki Las Vegas sahnesinin uzatılmış hali. Ara kitap yani. O yüzden kısa süren bir hikayeydi diyebilirim. Sadece akşamları okuyarak iki günde bitti. Yüzümde tatlı bir tebessümle kitabı bitirdim. Diğer iki kitap gibi ne sinir oldum ne gıcık olup, kitabı fırlatasım geldi... Sadece biraz kıskanmış olabilirim. :D 

Kıskanma sebebim de gayet normal. Abby, bulmuş adamı hala mıymıymıy... Damatlıklı halini öyle bir anlatmış ki direk Las Vegas'a gidip, evlenesim geldi. Travis'siz olmaz elbette. Cidden, Travis Maddox biri gibi var mıdır ya... Bu sorunun cevabını hiç öğrenemeyeceğim sanırım. Neyse.

Dediğim gibi, kitabın konusu Las Vegas'taki maceralarıydı. Abby'nin neden aniden Travis'le evlenmek istediğini, evlenme süreçlerinin aslında çok hızlı değil; daha çok anlamlı ve eğlenceli geçtiğini göreceksiniz. Ayrı ayrı hazırlanmaları, sabırsızlanmaları... Çok eğlenceli bir çift cidden. Okurken habire sırıttım.

"...bir Maddox erkeği aşık olduğunda bu sonsuza kadar sürer."

Kitapta favorim dediğim yerler baya vardı. Mesela Travis'in annesinin gelecekteki gelinine yazdığı mektup... Nasıl anlamlıydı. Birkaç kere okudum. Çok güzel yazılmış. O mektubu okuduktan sonra Travis'i daha çok sever oldum. Ki zaten Abby, çok doğru bir karar verdiğini o mektubu okuduktan sonra daha da iyi anladı.

Bir de America'nın Abby için yaptığı "Gecikmeli Bekarlığa Veda" partisindeki oyunları çok hoşuma gitti. Bunlar önceden gidip, Travis'e birkaç soru sorup, cevaplarını almış. Sonra Abby'e bu soruları sorup, onun cevabıyla Travis'in cevabını karşılaştırdılar. Her yanlış cevapta Abby içki içmek zorunda kaldı. Hem eğlenceli hem komik... Ben de yapıcam bu oyunu, bana ne ! :D Valla kıskandım.
Bunların dışında... Çok bir şey beklemeyin. Zaman geçirmelik, bu sıcak havalarda beyniniz erimesin diye bir gölge bulup okuyacağınız bir kitap. Ya da tatildeyseniz ayaklarınızı denize/havuza sokun ve öylesine okuyun. 

Şimdilik Travis Maddox'a elveda... Ama iyi haberlerim var gençler. Yazarımız bu karakterleri çok sevmiş olmalı ki (ya da söz konusu para da olabilir) Maddox kardeşlerinin hayatlarını konu edineceği kitaplar çıkaracakmış. Hatta Trenton Maddox'un kitabı yurtdışında çıktı. Bizde de yakında çıkacak diye duydum. Valla sabırsızlıkla bekliyorum. İlla ki orada burada Travis'i de görürüz. Güzel bir seri olacağına eminim. :D

Son olarak; Trenton dedim de... Travis'in bekarlığa veda partisinde bir sürpriz yapmış ki... Okuyup, hayal ederken resmen kahkaha'lardan ölecektim. Acaip komikti. Okuyun,cidden. :D

Sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder