Pages

1 Eylül 2014 Pazartesi

Would You Rather Book Tag ?


Bloglar Arası Eğlence: Seni Mimledim!

Bu aralar tam da can sıkıntısından evde dolanıyorken az önce mimlendim. Bu mim olayı ne derseniz; blogger sahipleri belli bir konu bulup, bunun üzerine eğlenceli soru-cevap etkinliği niteliğinde bir yazı oluşturuyorlar ve birilerini mimliyorlar. Bu süper eğlenceli etkinlik bayadır var ama ben ilk kez mimlendim. Bu yüzden Agnes Wood'a kocamaaan teşekkür ediyorum. Nasıl mutlu oldum şuan. :D

Agnes Wood'un açıklamasına göre: "Türkçesi Hangisini Seçerdiniz?.  Etkinliğin yapılışına gelirsek aşağıda 10 tane soru var. İki durum veriliyor ve birini seçiyorsunuz. Ancak seçtiğiniz durum hayatınızın sonuna kadar devam edecek (oldukça zor değil mi?). Etkinlik sonunda 3 ya da 6 kişiyi mimlemeniz gerekiyor."

Ve işte başlıyorum!

1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Kesinlikle seriler. Öyle daha heyecanlı oluyor ve sevdiğim karakterleri uzunca bir süre okuyabiliyorum.

2-Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Erkek yazarları da okuyorum ama kadın yazar gibisi yok!

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Kitap fiyatları bu kadar uçuk olmasaydı kitapçı derdim ama şuan internetten alıyorum ve böyle devam edecek gibi.

4-Film olan kitaplar mı yoksa dizi olan kitaplar mı?
Dizi olan kitapları gördük... Alakasız yani. Hoş, filmlerde öyle ama film uyarlamaları tercih ederim.

5-Günde 5 sayfa okumak mı haftada 5 kitap mı?
Çok uçuk bir soru bana göre. :D Ama günde 5 sayfa okumayı hakaret sayarım kendime. O yüzden, haftada 5 kitap diyorum.

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?
Tamam, bir şey hayal edip yazmak da güzel ama okuyup, yorumlamak daha eğlenceli ve stressiz. :D

7-En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Hmmm. Sevdiğim kitapları baştan aşağı tekrardan kolay kolay okumam. O yüzden her güne yeni bir kitap isterim! :D

8-Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
D&R'da kitap bölümünde olmasam bile arada o bölümde de takıldım. Yani kesinlikle kitap satıcısı olmak. :D

9-Favori türünüzden kitap okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Yeni türler keşfetmeyi seviyorum. Habire oturup da fantastik okuyamam.O yüzden her türden kitap okumak diyorum. :D

10-Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
E-kitap hiç bana göre değil. Kitap okumak dediğin, o kitabı eline alacaksın, sayfaları tek tek çevireceksin. Kitap bittiğinde sımsıkı sarılıp, uyuyacaksın arkadaş!

Eğlenceli 10 soruya cevabım böyleydi işte. :D Benim mimlediklerim ise; RobStenZannessa & Gizay (Blog'unuz yok biliyorum ama Tumblr'da cevaplarınızı bekliyorum!) ve Kitap Okuyan Solucan 

2 yorum:

  1. Aa yeni gönderii :o Çok güzel cevaplar vermişsin Jane :D Ay bide mimlenmişiim :o :D Bende seni mimledim,umarım onu da yaparsın :)) Öptüms

    http://kitapokuyansolucan.blogspot.com.tr/2014/09/en-sevdigim-10-kitap-kapag-mim-vlog.html

    YanıtlaSil
  2. blog olmadanda mimlenmek güzel bişeymiş :D teşekkürler ikizm :D cevaplar süper,böyle devam veee vlog yapmanı istiyorummmmmmm biliyorsunkii burda da belirtiyim :D

    YanıtlaSil