Pages

7 Ekim 2014 Salı

Yeni Mimler ve Minik Duyurular


Herkese Merhaba !

Bu aralar hem kitap kurtları olarak hem de bloggerlar olarak birçok etkinliğe mimleniyoruz. Çok eğlenceli ve yapması zevkli etkinlikler oluyor. Aslında bu işi genellikle Instagram'da yapıyoruz. Ki kendi profilim mimlerle doldu. :D Çok güzel manzaralar ortaya çıktı. İtiraf ediyorum, arada girip eserlerime bakıp, doyamıyorum. :P 

Ama cidden çok güzel fotoğraflar oluyor. Her fırsatta takip edip, beğeniyorum. Sizlerin de Intagram hesabı varsa bu etkinliklere bekleriz !

Şimdi sıra blogger mimlerinde. İki blogger tarafından mimlenmişim. Yapmaya anca fırsat bulabildim. Bu mimlere birilerini etiketlemeyeceğim. İsteyen herkes yapsın. Davet beklemeyin, direk yapın. :D

Etkinliğin adı: Book Challenge Tag 
Beni mimleyen bloggerlar: Naz'lı Kitaplık ve Kitap Karavanı (Çok ama çok teşekkür ederim kızlar.)

Ve işte sorular, meydan okumalar !

1- İlk hayran olduğum seri/kitap: Kesinlikle Twilight serisi ! Twilight sayesinde şuan iki büyük kitaplığım ve daha sığdıramadığım kitaplarım var. Teşekkürler Stephenie Meyer ! (Ayrıca Jane kişiliğimi oluşturmamı sağlayan bir seri. Ne kadar çok kelimelere dökmek istesem de bu serinin hayatımdaki yerini anlatmak... mümkün değil.)

2- Favori serim: Çok kazık bir soru arkadaş. :D Benim bir tane favorim yok ki... Liste yapsam oku oku bitmez. İlk aklıma gelenler: Cehennem Makineleri, Ölümcül Oyuncaklar, Vampir Akademisi, Kanbağı, Lux, Uyumsuz, Açlık Oyunları

3-Favori kitabım: Instagram'daki etkinlikte bu soruya Mekanik Prenses demiştim. Sonra durdum düşündüm ve aslında Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah benim favorim. O kitap beni çok ama çok etkilemişti. Elbette ayrım yapmak imkansız ama bu soruya bir cevap vermek adına içlerinden birini ayırdım. Yoksa hepsi benim yavrularım. :D

4- Favori erkek karakterim: Ya işte bu soru beni acayip zorlar. Elimdeki erkek karakter listesini görseniz... Jane sen harem kurmuşsun, dersiniz. :D Öyle böyle değil arkadaşlar. Her komik, eğlenceli, serseri, kalbi kırık, sempatik ve farklı olan erkek karakteri hooop göze kestirip, listeye ekliyorum. Ama şimdi Adrian Ivashkov'u ayrı tutmak lazım. Benim ilk göz ağrım. (Edward Cullen affet beni! Senin Bella'n var.) Ivashkov deyince akan sular durur bende. :D Ama Will Herondale'ı da kaptırmam arkadaş !

5- Favori bayan karakterim: Yemin ederim bu soruyu cevaplarken şöyleydim; "Hmm Rose olabilir. Ay olmaz ! Adrian'ı mahvetti. Geç. Cat iyi fikir. Ama çok kadınsı ya. Geç. Katniss en iyisi. Hayır, hayır. Geç. Alice ve Isabelle sempatik ama bana göre değiller. *Lux serisindeki Katy'i unutup* Ahaa! Tris tabii ki. Cesur kızı seçiyorum." Ve sonunda Uyumsuz'dan Tris diyorum millet. :D

6- Favori okuma saatim: Bana kalsa her fırsatta okurum ama öğleden okumayı seviyorum. Çoğu kişi gece demiş ama ben geceleri bir şeyler izlemeyi seviyorum. Sorun bende mi ? :D

Ve işte sorular böyle. Zorlayıcı ama düşündürürken eğlendiren cinsten. Etkinliği herhangi bir yerde yapıp da paylaşabilirsiniz. Linklerinizi bekliyorum !

Minik duyurulara gelirsek... 


Yukarıda belirttiğim gibi Instagram şuan kitap kurtları tarafından ele geçirilmiş durumda. Bize katılın, bol bol eğlenelim. Cidden bekliyorum. Çoğu zamanım orada geçiyor artık. :D Birçok kişiyle tanıştım. Musmutlu oldum.

Ve bir diğer duyurum: Millet Karabük'e gidiyorum. Öylesine değil, üniversite için. Sonunda şeytanın bacağını kırdım ve istediğim bölümü tutturdum. :D Okul da istediğim yerlerden biriydi. Orada aynen devam edeceğim. Kasım'da da kitap fuarına geleceğim. Şuan bir sorun yok gibi gözüküyor. Zaten zaman yaklaştıkça blog'da detaylı bilgi vereceğim. Fuar nerede, ne zaman, hangi yayınevleri orada olacak, yeni çıkan kitaplar hangileri falan... Hepsine değineceğim.

Herhangi bir sorunuz, bana iletmek istediğiniz bir şey varsa eh nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz. :D Ask.fm şuan en kısa yol gibi gözüküyor. Ki oradaki soruları sırıtarak cevaplıyorum. Sıkıldıkça gelin, saçmalayalım.

Şimdilik bu kadar. Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

2 yorum:

  1. Selam! :D Çok güzel olmuş. Aslında bence Alacakaranlık herkesin ilk okuduğu kitap olabilir, genellikle ondan sonra kitap okumaya alışıyolar. :D
    Yaptığın için teşekkürler bu arada :D

    YanıtlaSil
  2. Kitap mimlerini okumayı çok seviyorum , blogunu yeni keşfettim , bol kitaplı günler.

    YanıtlaSil