Pages

19 Haziran 2015 Cuma

Mimlendim: O mu Bu mu ?


Merhabalar...

Blog'da arada sırada sıra dışı eğlenceli etkinlikler yapılmalı değil mi ? Uzun zamandır tag'lere mimlenmiyordum. Ya da mimlendiysem de görmemişimdir. Bana haber verirseniz anında yaparım. Kitap Karavanı, çok eğlenceli bir şeye mimlemiş. Çoook teşekkür ederim. Eğlenerek yaptım. Siz de yapın, cevaplarınızı merak ediyorum!!!

İnce mi? Kalın mı ?

Her zaman derim. Kalın kitaplara ayrı bir zaafım var. İnce olunca sanki doyamayacakmışım gibi.

Artemis mi? Ephesus mu ?

Yayınevleri arasında çok fena ayrım yaparım ama haklarında çok konuşmam. Bu soruya Artemis diyeceğim. En basit sebebi ise en bi sevdiğim seriler onlarda.

Dizi mi? Film mi?

Geldik en zorlu soruya... Her ikisini de çok seviyorum. Am bu aralar diziye daha ağırlık verdim. O yüzden cevabım dizi.

Yeşil mi? Mavi mi?

Elimde olsa yeşil ile evlenirim.

Lydia mı? Allison mu?

Teen Wolf fanları burada mı ? Ben Lydia diyeceğim. Allison'a hiçbir zaman ısınamamıştım.

Matematik mi? Türkçe mi ?

Kesinlikle Türkçe!

Labirent serisi mi? Lux serisi mi ?

Labirent serisini okumadım henüz ama zaten eminim yine de Lux diyeceğim.

Aynı Yıldızın Altında mı ? Siyah Damar mı?

Aynı Yıldızın Altında'yı baya önce okudum. Ki en sevdiklerim arasındadır. Onu seçeceğim. Ama Siyah Damar'ı da merak etmiyor değilim. Bu ikisi karşılaştırmaya getirildiyse bir iş vardır. Kitaplığımdan alıp okuyacağım en kısa zamanda.

Fantastik mi ? Bilim kurgu mu ?

Cidden mi? O.O Ama ikisi de benim bebeklerim. Pof, fantastik diyorum.

Aşk mı ? Dram mı ?

İkisi bir arada daha güzel bence.

John Green mi ? Brandon Sanderson mı ?

John Green okudum, okurum. Brandon amcayla tanışmadım henüz.

Benim cevaplar böyle işte. Instagram'dan da bu etkinliğe katılabilirsiniz. Cevaplarınızı görmek istiyorum hanımlar, beyler.

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder