Pages

7 Temmuz 2015 Salı

Vlog Yayını: Ama Ben Bu Soruları Çok Sevdim!


Herkese kocaman merhaba! 

Sonunda cesaret kırıntılarımı biriktirdim ve vlog çekimine başladım. Geçen günlerde kısa bir vlog çekip, vlog dünyasına adım attığımı duyurmuş ve sizden destek beklemiştim. O kadar inanılmaz destekçiler ortaya çıktı ki... Blogger hayatım boyunca sanırım aşırı heyecanı ve eğlenceyi bir arada yaşadım. Ask.fm'den gelen soruları toparladım. Zaten soruları okurken ayrı bir heyecan yaşadım. Sonra telefon kamerasıyla ilk vlog çekimimi bir seferde hallettim. Bu yüzden vlog'um dört parttan oluşuyor. Bunu isteyerek yapmadım ama sonradan hoşuma gitti. Partlar çok uzun süreli değil. (Minimum 7 dakika) Sıkılan rahatça izlemeyi bırakabilir yani. :D Ama video yüklemek cidden zahmetli bir işmiş. Dün yayınlamayı planlıyordum ama bugüne kaldı. Sabrınız, ilginiz, desteğiniz ve gülümseten yorumlarınız için sonsuz teşekkürler. Size olan minnettarlığımı kelimelerle anlatmam imkansız. Blog işini ve blog'a ilgi duyan, bunu da belirten insanlara bayılıyorum. Umarım böyle devam ederiz.

Ay çok konuştum. İşte ilk part ve diğer partların linkleri aşağıda. Yorumlarınızı, önerilerinizi ve her türlü eleştiri yazılarınızı bekliyorum. Canımsınız!




Kocaman sevgiler, öpücükler: JaneV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder