Pages

14 Nisan 2018 Cumartesi

Kitap Önerisi: Puuung'un Aşkı - Puuung

Merhaba!

Size çok mu çok ponçik bir kitap önerisi ile geldim. Böyle havalar güzel, istediğim şeyler gerçekleşiyorken bu modumu bozmak istemedim ve içinizi kıpır kıpır edecek bir kitap önerisi yapayım dedim. 
İlk önce Puuung'tan bahsedeyim. Güney Koreli bir illüstrator. Yaptığı çizimleri Instagram sayfasında sık sık paylaşıyor. Kendi kişisel hayatından ilham alarak ortaya enfes bir çizgi roman çıkardı. Love is... olarak tanımladığı bu çizimleri gerçekten de aşkı yansıtıyor. Ben ilk kez kitabı elime aldığımda sırıtmadan duramadım. Çok, çok güzel olmuş. Çizimlerle beraber bir iki cümlelik yazılar da yer alıyor. Böyle aşık olası geliyor insanın. 
Kitapla ilgili yazılacak pek bir şey yok aslında. Alıp, incelenmeli. Size örnek olsun diye birkaç alıntı bırakacağım. Ayrıca yukarıda linkini bıraktığım Instagram sayfasında da bakabilirsiniz.
Cidden Puuung'un Aşkı, yılın en ponçik kitabı. 🙌



Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane



1 yorum:

  1. Bu çizimler internette çok dolaştı. Kitap halinde basılmalarına çok sevindim.

    YanıtlaSil