Pages

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Animasyon Film : Karmakarışık - Tangled


Size şuana kadar izlediğim en komik,eğlenceli,mükemmel bir animasyon filminin inceleme yazısını hazırladım.
Animasyon denince insanların kafasında 'Çocuk Filmi' gibi bir izlenim yaratıyor ama hayır.Animasyon izlemenin yaşı yoktur.Şahsen ben bu tutkumdan vazgeçmedim.Zaten küçüklüğüm Şirinler,Tom&Jerry,Bugs Bunny,Tazmanya Canavarı ve daha hatırlamadığım milyon çizgi filmleriyle geçti. ( Ve evet,hala canım sıkıldıkça açıp izliyorum.Sünger Bob ise takıntılı olduğum bir konu.Her neyse... ) Yani demek istediğim animasyon filmleri herkes izleyebilir.Çünkü her yaşa hitap ediyor.Ve bu mükemmel filmle nasıl karşılaştığımı anlatıyım ; 


Okul yine sınav stresiyle geçiyordu.Ve benim bir hayal dünyasına acilen sığınmam lazımdı.Kitap okuyamazdım kendimi feci kaptırırdım.Normal bir filmde izlemek istemedim.Ve kurtarıcı meleğim,animasyona sığındım. İşin içinde Disney olunca zaten fragmana,konusuna bakmadan Tangled'ı izlemeye başladım. O an sanki dünyadan kopmuş gibiydim.Gerçekten mükemmeldi.Adamların hayal güçlerine aşık oldum.Çok çok başarılı bir filmdi.
Her türden animasyon izlerim.Monsters filmi ilk favori animasyonumdur.Ama Tangled'da favorilerim arasında .Hatta şuan bunları yazarken "Acaba işim bitince tekrar izlesem mi ? " diye düşünmeye başladım.Tüm sahneler ezberimde ama izlemesi kadar keyif verici bir şey yok.


Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse ; Rapunzel,doğar doğmaz bir cadı tarafından kaçırılır.Çünkü saçları büyülüdür.Cadı'nın da genç kalabilmesi için o saçlara ihtiyacı vardır.Saçları okşayıp,şarkı mırıldandığında büyü aktif hale gelir.Yıllar yıllar geçer ve Rapunzel artık kocaman bir kız olmuştur.Ve hayatı boyunca dışarı hiç çıkmamıştır.Çünkü Cadı -üvey annesi- ona dışarının ne kadar kötü olduğu ile ilgili hikayeler anlatmıştır.Ama Rapunzel yine de dışarı çıkmak ister.Ve ilk fırsatta bunu yapmaya karar verir.Fakat planlarında bir değişiklik olur.Çünkü evine kaçak,serserisi,hırsız tipinde biri girmiştir.



Ve evet onun gelmesiyle macera dolu olaylar başlıyor.Kendileri çok cool,kendinden emin,ego tavan yapmış ama feci çekici biri.Rapunzel'le süper bir ikili oluşturmuşlar.


Çok güldüğüm,eğlendiğim sahneler oldu.Gerçekten izlenmeye değer bir animasyondu.Film zevkime güveniyorsanız,acilen izleyin ! :D

Sevgiler,öpücükler ; Jane


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder